Το love story, η πρόταση γάμου, το κίτρινο t-shirt, οι πρώην τους και μια σχέση που πέρασε δια πυρός και σιδήρου
Πριν από 18 χρόνια όλοι οι παπαράτσι ήθελαν να τους φωτογραφίσουν. Σήμερα ο καθένας ξεχωριστά συζητά με τους δικηγόρους τις λεπτομέρειες του διαζυγίου και ζουν σε διαφορετικά σπίτια.
Οι φίλοι τους το ήξεραν, δεν ήταν κάτι ξαφνικό. Ζούσαν τον τελευταίο καιρό ως συγκάτοικοι, απλά η Δέσποινα επέμενε να το καθυστερήσουν λόγω των παιδιών. Αλλά τελικά, αυτό δεν είχε αποτέλεσμα.
Αυτή είναι η ιστορία της αγάπης τους όπως ξεκίνησε και όπως άδοξα τελείωσε. Ένα ζευγάρι που είχε γίνει μύθος και θρύλος. Από αυτά τα ζευγάρια που πίστευες ότι δεν θα χώριζαν ποτέ. Αλλά πολλά συνέβησαν. Αυτή είναι η ιστορία της αγάπης τους με πολλές άγνωστες λεπτομέρειες.
Tο love story Ντέμη – Δέσποινας
Ακούγεται παράξενο, αλλά η σχέση του Ντέμη Νικολαΐδη και της Δέσποινας Βανδή ξεκίνησε για τα περιοδικά και τα έντυπα πολύ πριν ξεκινήσει για τους ίδιους.
Τον Μάρτιο του 1999, ο Ντέμης έρχεται στα γραφεία της ΙΜΑKO για να δώσει συνέντευξη στο περιοδικό «Active». Του λέμε για το κουτσομπολιό που γράφεται, ότι έχει δεσμό με την Δέσποινα. «Δεν έχουμε συναντηθεί ούτε μια φορά, είναι εντελώς ανοησίες και είναι κρίμα και για την ίδια, γιατί έχει σχέση», απάντησε. Όμως η ζωή πολλές φορές λειτουργεί σαν το Μatrix. H εικονική πραγματικότητα έχει μεγαλύτερη ισχύ από αυτό που πιστεύεις εσύ.
Το κίτρινο t-shirt ήταν το πιο συμβολικό fashion statement της ζωής της
Πρέπει δε να ήταν και το πιο οικονομικό κομμάτι της γκαρνταρόμπας της, εκείνη την περίοδο. Αλλά ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή. Την Άνοιξη του 1999, η Δέσποινα Βανδή είχε μία καριέρα σε άνοδο και μία σχέση σε πτώση. Τότε εμφανιζόταν στο Γκάζι, στο πλευρό του Βασίλη Καρρά, είχε στο βιογραφικό της ένα διπλό πλατινένιο cd, «Δέκα Εντολές», μια πετυχημένη συμμετοχή στους «Δύο Ξένους», φήμες για σχέση με τον Αλέξανδρο Ρήγα, τον Ντέμη Νικολαϊδη, τον Μάριο Παπαδάτο, τον Γιάννη Πάριο και φήμες για χωρισμό από τον επί τέσσερα χρόνια σύντροφό της, Βασίλη Κατεβαίνη.
Μόνο το τελευταίο όμως, ήταν αλήθεια. Και μάλιστα, ψυχοφθόρα αλήθεια, όπως θα ομολογήσει αργότερα σε φίλους της, αφού επί έξι μήνες η σχέση βρισκόταν στην εντατική και απλά δεν είχε το κουράγιο να την αποσυνδέσει από τα μηχανήματα υποστήριξης. Το αποφάσισε ένα βράδυ, όταν κατέβαινε με τον Βασίλη από το Γκάζι στο σπίτι της, μέχρι να φθάσει στην Βούλα. Ο καυγάς αφορούσε πάλι τους παράλογους χρόνους, λόγω της δουλειάς της Δέσποινας, και εκείνη απλά δεν είχε καμία διάθεση να απολογηθεί για τις επιλογές της. Άλλωστε, ανήκει στους ανθρώπους που έχουν την φιλοσοφία των Κινέζων πολεμιστών: ποτέ δεν διεκδικούν πράγματα που τους ανήκουν. Αν ο άλλος δεν δείχνει πρόθυμος να το καταλάβει, επέρχεται η οριστική ρήξη.
Ο Ντέμης από την άλλη, ήταν ο ήρωας του ποδοσφαίρου, ο επαναστάτης ιδεαλιστής που είχε αρνηθεί τη μεταγραφή στον Ολυμπιακό και η «περσόνα» του είχε αποκτήσει επικές διαστάσεις. Στην συνείδηση του κόσμου δεν ήταν ο ψυχρός επαγγελματίας, αλλά ο τελευταίος ιδεαλιστής που μαχόταν για την φανέλα .Επίσης, είχε χωρίσει με τη Λίνα, ιδιωτική υπάλληλο, και το στυλ του είχε αρχίσει να απασχολεί όλο και περισσότερο τα media. «Μια χαρά κοπέλα ήταν η Λίνα, μια χαρά ήταν και ο Ντέμης. Απλώς ήταν εντελώς αταίριαστοι σαν εικόνα», λέει δημοσιογράφος, φίλος του αθλητή.
Το πώς και το πότε γνωρίσθηκαν για πρώτη φορά ο Ντέμης με τη Δέσποινα είναι γεμάτο ασάφειες και παραπλανητικές ιστορίες. Η δεύτερη φορά που συναντήθηκαν ήταν στον ετήσιο χορό της Α.Ε.Κ, στο Γκάζι, όπου η Δέσποινα φόρεσε την μπλούζα της ομάδας, και συγκεκριμένα το νούμερο του Ντέμη ύστερα από παρότρυνση του μαέστρου, και κολλητού φίλου, Τόνυ Κονταξάκη γιατί η Δέσποινα ήταν κάθετη:
– Δεν τη φοράω αυτή τη μπλούζα. Δεν μου αρέσει
– Έλα ρε Δέσποινα πως κάνεις έτσι, για πλάκα το κάνουμε, δεν είναι και τόσο σημαντικό. Ποιος θα το προσέξει;
– Μα είναι ανόητο. Γιατί να φορέσω μπλούζα της Α.Ε.Κ, αφού είμαι Παναθηναϊκός;
Όμως, όπως συμβαίνει συχνά στη ζωή, ότι γίνεται για πλάκα αποκτά συμβολική σημασία και κατά κάποιο τρόπο μας στιγματίζει στα επόμενα βήματά μας. Η φωτογραφία αναδημοσιεύεται ακόμη και σήμερα. Επίσης, η Δέσποινα δεν ήταν Παναθηναϊκός, ίσως μόνο ως ιδέα, αφού η σχέση της με το άθλημα του ποδοσφαίρου ήταν ανύπαρκτη.
Η πρώτη κίνηση από τον Ντέμη
Δεν μιλάνε από κοντά και ο Ντέμης βρίσκει το τηλέφωνό της και αποφασίζει να κάνει την πρώτη κίνηση, η οποία βρίσκει ανταπόκριση. Η επόμενη βδομάδα κυλάει με τηλεφωνήματα, που από απλές συνομιλίες καταλήγουν σε ολονύχτιες εξομολογήσεις. Τη δεύτερη, το ίδιο και την τρίτη φορά ο Ντέμης της ζητάει να συναντηθούν από κοντά. Η απάντηση της Δέσποινας είναι όλο υπεκφυγές και εκείνος δείχνει απρόθυμος να συνεχίσει το παιχνίδιτων τηλεφωνημάτων.
– Αν δεν συναντηθούμε σήμερα θα είναι καλύτερα να σταματήσουμε την οποιαδήποτε επαφή.
– Εντάξει θα συναντηθούμε σήμερα, απαντά εκείνη.
Η πρώτη συνάντηση γίνεται λίγες ώρες μετά, στο Deals του Ψυχικού και φυσικά τα νέα διαδίδονται από τους αυτοδιοριζόμενους κήρυκες που παραβρίσκονται εκεί σε όλες τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Φεύγουν ξεχωριστά. Την επόμενη μέρα συναντιούνται πάλι στο Restaurant Cosmos, στο πάρτι για το περιοδικό DownTown κι αυτή τη φορά φεύγουν μαζί.
Η απώλεια σε αδειάζει, αλλά μόνο όταν αδειάζεις μπορείς να ξανακερδίσεις τον κόσμο σου
Χρήσιμες μπαταρίες είναι μόνο οι γεμάτες και οι εντελώς άδειες. Οι μισογεμάτες είναι περιορισμένων δυνατοτήτων. Νόμος της τεχνολογίας που υιοθετήθηκε από τους Νεοϋορκέζους που προσπαθούσαν να απεξαρτητοποιηθούν από τον εθισμό της εργασίας και να ανακαλύψουν τον ελεύθερο χρόνο.
Η Δέσποινα δυστυχώς αναγκάστηκε να φτάσει στον πάτο με πολύ βίαιο τρόπο, στα τέλη του Μαΐου του 1999. Της τηλεφωνούν και της αναγγέλουν ότι ο πατέρας της έχει πεθάνει. Μαζί με τον Τόνυ παίρνουν το αεροπλάνο. Θα είναι η πρώτη φορά μετά από ένα χρόνο που θα μπει σε αεροπλάνο. Η φοβία της που την εμπόδιζε τώρα απλά δεν υπήρχε.
Ενάμιση μήνα μετά, αποφασίζει να φύγει στο Μαρόκο με τον Ντέμη Νικολαϊδη. Όσο απομακρυνόταν από την Αθήνα, απομακρυνόταν από τον εαυτό της και αυτό ήταν που είχε ανάγκη περισσότερο από όλα εκείνη την περίοδο. Οι πρώτες διακοπές τους είναι και η ουσιαστική επισημοποίηση της σχέσης τους. Στην επιστροφή περιμένουν φωτογράφοι και τα πρώτα ενσταντανέ δίνουν πάλι το θέμα για τα πρωτοσέλιδα, ανεξαρτήτου χρώματος , και ανεξαρτήτου διάθεσης. Επίσης, το πρώτο σύνθημα στα γήπεδα χτύπαγε σαν αντίλαλος στα αυτιά της, «Όλοι μαζί, το βράδυ στην Βανδή».
Η συγκατοίκηση μετά από δύο χρόνια σχέσης
Τα επόμενα δυο χρόνια, η Δέσποινα κρατάει το σπίτι της στη Βούλα, ενώ μένει μερικές μέρες στο σπίτι του Ντέμη, στη Φιλοθέη. Αυτό σήμαινε πολλά. Η Δέσποινα είχε διαλύσει τον τρόπο ζωής της και η διαδρομή Φιλοθέη-Βούλα την έχει κάνει να χάσει τον αυτοέλεγχο και την πειθαρχία που πάντα επιδίωκε. Εκεί ζούσε ο σκύλος της, εκεί υπήρχε το γυμναστήριο της και οι μνήμες μιας ζωής που είχε πια πεθάνει.
Μετά από δυο χρόνια αποφασίζουν να συγκατοικήσουν, αναζητώντας σπίτι στη Φιλοθέη. Όπως όλες οι σημαντικές αποφάσεις, έτσι και αυτή πάρθηκε μέσα σε πέντε λεπτά, λίγες μέρες μετά την Πρωτοχρονιά του 2001. Σ’ αυτό συνέβαλε και η προοπτική του Ντέμη να φύγει στο εξωτερικό, έχοντας πρόταση για μεταγραφή σε ξένη ομάδα. Την επομένη, αναζητούν το κατάλληλο σπίτι και σ’ ένα μόλις μήνα έχουν εγκατασταθεί, έχοντας πια κοινή ζωή και κοινά αντικείμενα.
Η αρχική σκέψη για αγορά σπιτιού στη Φιλοθέη εγκαταλείφθηκε γρήγορα. Το κατάλληλο σπίτι σήμαινε για αυτούς το σπίτι που θα μπορούσε να στεγάσει το γυμναστήριο της Δέσποινας και θα διέθετε πισίνα ως υποκατάστατο της θάλασσας. Άλλωστε η ποπ τραγουδίστρια δήλωνε σε συνέντευξή της, παλιότερα, «ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να ζει στα βόρεια προάστια. Χρειάζομαι να έχω κοντά θάλασσα».
Όμως, όπως συμβαίνει πάντα στη ζωή, είτε με υλικές, είτε με προσωπικές επιθυμίες, ότι σταυρώνεις, κάποια στιγμή το προσκυνάς. Ο Ντέμης χρειαζόταν μόνο το γραφείο και χώρο για το προσωπικό του Home Theater. To δεύτερο που έπρεπε να διευθετηθεί ήταν οι κοινοί φίλοι του ζευγαριού. Νομίζω ότι ακόμη και σήμερα αυτό παραμένει ακανθώδες σημείο στην σχέση τους.
Αντικοινωνική δημόσια συμπεριφορά
Η πρώτη δημόσια εμφάνισή τους έγινε στο Θέατρο «Βρετάνια» στην επίσημη παράσταση του «Η Ήρα και το Παγώνι», τον Οκτώβριο του 1999. Είχαν παραβρεθεί για την φίλη τους, Κατιάνα Μπαλανίκα. Η αντίδραση των φωτογράφων άφησε άναυδους και τους δύο. Επί 20 λεπτά τα φλας άστραφταν ασταμάτητα και η πολιορκία του ζευγαριού καθυστέρησε την έναρξη της παράστασης. Τέτοιες εικόνες έλεγαν οι παλιές ταξιθέτριες του θεάτρου είχαν να ζήσουν από τις εποχές του ’60, που είχε ανακοινωθεί ο δεσμός Αλίκης – Δημήτρη
και οι φωτογράφοι έσπαγαν τα καθίσματα για να απαθανατίσουν μια στιγμή του μυθικού ζευγαριού.
Στο διάλειμμα ξανά η ίδια εμμονή των paparazzi, σε βαθμό που οι ηθοποιοί να αναγκαστούν να διακόψουν τη ροή και να τους παρακαλέσουν να φύγουν. Την επόμενη μέρα κανείς δεν ασχολήθηκε με την παράσταση, είχαν πολύ πιο ενδιαφέρον θέμα οι εφημερίδες. Τη δημόσια παραδοχή του δεσμού της Δέσποινας Βανδή και του Ντέμη Νικολαϊδη, με καθαρές πόζες. Το ζευγάρι κάνει προσπάθειες να δείχνει ψύχραιμο και φιλικό, αλλά είναι εμφανές ότι τα γεγονότα βοηθούσαν από μόνα τους και οδηγούσαν την κατάσταση στην τέλεια παραφροσύνη.
Οι άλλες δυο κοινές εμφανίσεις τους, η μια στο Ηρώδειο και η άλλη στην Επίδαυρο προκαλούν την ίδια αντίδραση. Το θυμωμένο ύφος καταγράφεται ως στιλ και η νευρική συμπεριφορά τους ως ιδιοτροπία σταρ. Αμηχανία βέβαια θα ήταν ο πιο σωστός χαρακτηρισμός, αφού από τότε σταμάτησαν της κοινές εμφανίσεις επειδή φοβόντουσαν τον θόρυβο.
Και ως γνωστόν, όταν φοβάσαι δεν νιώθεις σταρ, νιώθεις απλώς απειλούμενος. Ο Τύπος συνεχίζει να παρουσιάζει λεπτομέρειες, δίνοντας στο ειδύλλιο άλλοτε διαστάσεις φωτορομάντζου και άλλοτε διαστάσεις τραγωδίας. Το αποτέλεσμα στην πραγματική ζωή είναι πάντα το ίδιο, να φεύγουν σαν κυνηγημένοι από διαφορετικές πόρτες, όταν ανακάλυπταν ότι στο χώρο υπάρχει φωτογράφος. Οι δυο τους, κατά ένα περίεργο τρόπο, επιδιώκουν παρέες από το χώρο του θεάτρου.
Πάρτι
Όσο επιφυλακτικοί είναι στις δημόσιες εμφανίσεις τους, υπάρχει μια μοναδική μέρα που οι δύο τους ξεπερνούν τις αναστολές, τον εαυτό τους και την αγοραφοβία τους. Και αυτό γίνεται κάθε Πρωτοχρονιά στο πάρτυ που διοργανώνουν και καλούν όλη την Αθήνα, σε σουίτα ξενοδοχείου στο Σύνταγμα. Εκεί οι δυο τους είναι χαλαροί, εναρμονισμένοι και αρκετά «προσβάσιμοι». Είναι η μόνη στιγμή που δείχνουν χαλαροί δημόσια. Το πιο ενδιαφέρον ήταν το πρώτο, που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία την πρωτοχρονιά του 2001 όταν στον πάνω όροφο του ξενοδοχείου έκανε πάρτυ η Βάνα Μπάρμπα, ενώ στην Πλατεία Συντάγματος τραγουδούσε η Άννα Βίσση. Τα επόμενα δυο είχαν λιγότερες παρεκτροπές, αλλά ήταν πιο πετυχημένα από άποψη προέλευσης κόσμου.
Η Δέσποινα, η Άννα
«Η Δέσποινα μιμείται την Άννα Βίσση». Αυτή η μανία των συγκρίσεων κατέληξε να γίνει η σύγχρονη έμμονη των media την τελευταία πενταετία. Αν το έβλεπαν βέβαια πιο ψύχραιμα και αποστασιοποιημένα θα μπορούσαν απλά να διαπιστώσουν ότι και οι δυο πούλαγαν ακριβώς το ίδιο προϊόν. Δηλαδή, ποπ με φαντασμαγορικό περιτύλιγμα. Χρόνια αργότερα θα μας εκπλήξουν ευχάριστα με την κοινή συμμετοχή τους σε σόου. Σήμερα παίζουν χαρτιά παρέα!
Η πρόταση γάμου
«Η ζωή μετά τον γάμο διατίθεται σε τρεις ποιότητες, καλύτερη, χειρότερη και μια από τα ίδια». Ελίζαμπεθ Τέιλορ. Αν και πολλοί θεωρούν ότι η πρόταση γάμου έγινε μετά τον επίμαχο καυγά με τον Ψωμιάδη, η αλήθεια είναι ότι έγινε ένα μήνα πριν. Δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια φυσιολογική εξέλιξη της σχέσης τους, ύστερα από τέσσερα χρόνια. Όταν δε έγινε γνωστό μέσω της αγγελίας του «Βήματος», ξεκίνησε το ατελείωτο γαϊτανάκι πληροφοριών που μετέτρεψε την απλή είδηση σε γελοιότητα με διάφορους επώνυμους να εύχονται στη Δέσποινα να έχει καλή γέννα. Η Δέσποινα δεν είναι έγκυος, το νυφικό θα είναι της Σήλιας Κριθαριώτη και η τελετή θα γίνει σε αυστηρό κύκλο συγγενών είκοσι ατόμων. Το πάρτι για τους φίλους τους θα γίνει την αμέσως επόμενη μέρα . Το επόμενο πλάνο στην ζωή τους είναι η αγορά κατοικίας. Ανάμεσα στα πολλές αγορές που έχουνανακοινωθεί μόνο η ιστορία του Θεολόγου έχει βάση αλήθειας.
(ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ )